Aneby å annat grejs

Eftersom jag varit så stört slö på att uppdatera detta hära, så måste jag anstränga mig lite å skriva ;P
Det är ju trots allt en och annan som är in här lite då å då å vill läsa det jag skriver ( eller inte skriver)

Den senaste veckan har jag varit hemma hos bror i Aneby... Kul att äntligen komma ner och träffa han och familjen...
Första dagen så kom jag ju ner på kvällen, så då blev det inte så mycket gjort... lite kvällsmat och tvtittande typ...

Sen under måndagen-tisdagen så åkte vi ner till göteborg för att gå på liseberg :D
Jag, kalle, hanna och lilla elsa åkte i en bil medans hyltbringsfamiljen delade upp sig på två bilar, så totalt var vi 12 pers :D
På vägen dit så stannade vi på en rastplats där vi åt lite medtagen mat =) fast det va nå sjukt mycket getingar där, så vi va inte där allt för länge...

Sen åkte vi vidare ner till liseberg och gick in där... Va där ett helt gäng timmar, och åkte dom flesta grejerna...
spelade en hel del på chokladhjul, och lite tävlingssaker... Tex skulle man kasta ägg i en bur...
skulle sätta 23 stycken på 30 sekunder... svårare än man tror faktiskt... men kalle och jag spelade 5 gånger och gick hem med 3 fula vinster som blev elsas lilla djurfamilj :P haha
Vi åkte alla snurrande saker innan vi skulle äta, för att slippa onödigt otrevliga upplevelser...
Och som vanligt är det vattenatraktionerna som är roligast =)
 "Hihi Vi blev blöta" - Elsa 2.5år

Sen efter liseberg tog vi in på hotell där jag körde på ett enkelrum :P nästan lika stort som dom andras dubbelrum haha ;P
så jag va nöjd =)
Sen på tisdagen så åkte vi till borås och tjejerna sprang runt på HM-lagret medans killarna gick och tittade på bilar :P
Men vi kom fram till att det inte finns någon bra bil förutom splitter nya v70n som passar bror min... ( men de ä snordyrt med ny bil, så de får vänta...)

Sen "hemma" på värdshuset så va de jobb som gällde...
Paintballpyssel, snickeri, målning, datorpill, och massa andra saker stod på min lista denna gången...
för en gång skull blev jag klar med hela min lista :P haha
varje gång man kommer ner så har kalle skrivit en lång lista med saker man ska göra hehe :P
Kul att få hjälpa till lite på wärdshuset =)
Borde ha semseter oftare så man kan hjälpa till mer... men men... hehe

Sen innan jag drog till aneby så va vi ju till leksands sommarland ett helt gäng :D riktigt kul!
Och Alborgen va vi till, och det var faktiskt snäppet roligare :D Dit kommer jag åka fler gånger!


Och igår så gifte sig ju syster också... Skönt att det är över nu haha, och dom blev ju gifta till och med :D hehe
Gahh... mycket skriva nu... får se tilll att uppdatera oftare så de slipper bli så mkt :P haha...

Ptjioff...

Kommentarer
Postat av: emma

åh trevligt!!!:)

hur mår du erik??? jag blev ju sjuk med halsfluss senaste gången vi skulle ses!!!!

du kommer evigt vara speciell för mig!

2008-08-04 @ 15:44:00
URL: http://emmaliinderoth.blogg.se/
Postat av: Anonym

tog bort de där nu ju men hände nåt? nej:Phaha tror ja tog bort rätt iaf:P

2008-08-04 @ 18:23:45
Postat av: Anonym

nu försvann de:D:D:D tackaar!

2008-08-04 @ 18:24:18

Kommentera mera =):

Namn:
Slipp skriva nästa gång

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Skriv, skriv, skriv =)

Trackback
RSS 2.0