Frizon


Hemma =)
Den 6-10 va det dax för årets frizon!
yqreyq
Innan va jag väldans taggad att åka dit! men när det kom fram mer å mer strul med allt avtog det lite...
Men när det mesta löst sig och vi va påväg ner så kändes det hur som hellst bra =)

När vi kom ner till kumla där husvagnen stog så hämtade vi den lite fort, och sen stack vi till ica maxi där vi spenderade på tok för lång tid för att handla lite mat vi skulle ha med oss...
Men när vi köpt det vu skulle drog vi iväg till torp =)
Väl där så parkerade vi husvagnen, och jag hoppade i bilen igen för att dra till marieberg å hämta dom 3 som åkte med en annan ner...
Sen efter det va det bara att ta tag i tältresningen... Gick rätt bra, för dom flesta hjälpte till när man sa åt dom :P hahh...
Fick upp förtältet, och sen så småning om tältet (som vi för övrigt parkerade innuti förtältet på husvagene)
Blev rätt bra, och funktionsdugligt hehe...
Sen väl inne på området så va det mest springa runt på olika band som gällde =)
Blev också en hel del fotboll/volleybollstittande för mig =)
Eftersom jag inte ens i närheten hade samma musiksmak som dom flesta så gillade jag inte dom banden alla gick på...
Och resten av folket va oftast å dansade, vilket erik inte gör... så han gick runt själv och roade sig haha...
Men hur som hellst va det en bra helg! fick träffa kompisar man längtat länge efter, och se ett par riktigt bra band =)
Ny musik i datorn är aldrig fel! =)
sdgadfg
Improvisationsteatern va grymt rolig också :D haha...
Går inte att beskriva, så för er som inte va med så är det nog inte så kul att läsa om iaf så :P hehe

Men nu är jag hemma, och längtar tillbaks...
Va inte direkt någon höjdare att gå upp å dra till jobbet dan efter frizon heller... men det är ju som det är...
är bara att bita ihop å köra på... Är ju förhoppningsvis inte så långt kvar på Scaniajobbet så...
Hoppas på att få nytt jobb inom en snar framtid... så jag bör väl börja söka lite nytt jobb...
Frågan är vad :/ någon som har tips? saker jag skulle passa som? :D
Tacksam för alla förslag jag kan få hehe...

nu den här veckan så är det bara jobb som gäller...
Från 08.30-23.12 är det jobba som gäller... Men Pengar i fickan är bra :D så de ä bara å köra på :D hehe

"SNÖSÄNG!"

Kommentarer
Postat av: Ollars

Du skulle passa att arbeta med datorer! Starta eget vettja! :D

2008-08-13 @ 19:38:50
Postat av: Johanna

Personlig assistent till Johanna? :D

2008-08-14 @ 09:30:56
URL: http://jobeart.blogg.se/

Kommentera mera =):

Namn:
Slipp skriva nästa gång

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Skriv, skriv, skriv =)

Trackback
RSS 2.0