Mycket nytt...

Ptjaa...
Efter mitt föregående inlägg känns det sådär att skriva mer :P hehe
Men det får vara som det är...

j6drjdr6Nu har det i alla fall hänt rätt mycket i mitt liv...
Vecka 35 har det hänt tre lite större saker i mitt liv...
Först, och tråkigast så har vi nu gått över från 2skift till Dagtid på jobbet, så nu jobbar vi 7-4 VARJE dag...
Ganska så värdelöst... men vi håller på att förhandla med facket, så får se om vi kan ändra tiderna på något sätt...
jhsduseu
Sen så har jag börjat spela golf :P och nu pratar vi inte frisbeegolf, utan Bollgolf...
Riktigt rolig sport faktiskt! har alltid varit rätt så mkt anti mot golf, men efter att ha gått en runda med bror på riktig bana, så började jag gilla det...
Har haft ett golfsett liggandes hela sommaren, men nu har jag äntligen tagit tag i det, och ska på min andra golflektion ikväll...
Har som mål att slå bror min i det hehe :P har dock långt kvar dit haha...


Sen har jag börjat en 7.5 poängskurs på högskolan... Foto 1.
där hade jag min första lektion igår, och kommer ha lektion en gång i veckan fram tills i januari...
Är tisdagar som gäller för det alltså... Så äntligen kanske man kan lära sig hur kameran fungerar på riktigt =)
och förhoppningsvis få ut lite bättre bilder än nu...

uoly8u7Så nu har jag lite mer att göra på kvällarna efter jobbet hehe :P Sen har jag även köpt mig ett sällskapsspel (ochså på grund av min bror haha )
Carcassonne heter det... Grymt kul spel som jag får hem i morgon troligen... Så i helgen blir det Sällskapsspel för hela slanten! :D Hoppas någon vill spela med mig ;P

Nu bär det strax av till golfen, så Tack för den här gången!

Eyy, yooo

Kommentarer
Postat av: Sara

Yeeey =) Golf är ganska kul faktiskt^^

2008-08-27 @ 19:20:12
URL: http://galentupp.blogg.se/
Postat av: Ida

Då går nog du samma fotokurs som min chef Anna. Kul för er.



Jag kommer och spelar spel med dig i helgen, jag är arbetslös och planlös och massa sånt =).

2008-08-27 @ 20:13:07
Postat av: David Ollars

Nice! kanske tittar för bi och spelar då! :D

2008-08-27 @ 21:34:14
URL: http://multimediabloggen.blogspot.com
Postat av: Johanna

Heja Heja =)

2008-08-28 @ 22:14:47
URL: http://jobeart.blogg.se/
Postat av: hanna

yey! jag vill spela=)!!! kramar till erik ps. snodde citat från din blogg... kolla in min=)

2008-08-29 @ 12:48:39
URL: http://onelittle´whitespot.blogspot.com

Kommentera mera =):

Namn:
Slipp skriva nästa gång

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Skriv, skriv, skriv =)

Trackback
RSS 2.0