Dagens påhitt...

Idag så så vaknade jag rätt sent, och upptäckte att jag hade väldigt snålt på mat här hemma...
Det hör dock itne till ovanligheterna, men de va lite smådrygt att inte ha nån frukost att äta...
Men men, det var bara att bita ihop...
Klockan ett skulle det bli paintball =)
Så halv ett drog jag ner till willys och köpte 2 bananer, en powerking och 2 festis...
Sen drog jag iväg mit paintballen via ett snabbt stopp hemma hos mor å far...

Sen var det paintball för hela slanten i några timmar :D
Vi va först 8 personer och sen kom en till så vi blev 9 som spelade större delen av tiden =)
Var riktigt kul att få testa nya bössan med gas i :D
Har även lämnat bort min gastank för påfyllning... Den behövde ligga i frys några dagar innan man fyllde den, för annars kunde det hända saker man inte vill ska hända...
Så om några dagar får jag den igen :D Perfekt :D

Gick bra mkt bättre den här gången än förra gången då jag hade bra många märken på kroppen :P
Men den här gången blev det bara 3 bra träffar... och resultatet av en av dom ser ni på bilden ;P



Sen nu på kvällen kikade Johan och simon förbi :D
Vi gjorde ett tappert försök att få hit mer folk, men pga sommarlovet/semestern så är inte många hemma
Men tillslut kom Emil och Tobias också :D så nu är vi 5 stycken här :D
Det är bra det så slipper man sitta själv =)

Vad morgondagen har att bjuda på återstår att se, för jag har inget planerat...

Men Thjoohejj..
Gnatt...

Kommentarer

Kommentera mera =):

Namn:
Slipp skriva nästa gång

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Skriv, skriv, skriv =)

Trackback
RSS 2.0