Första dagen på semestern

Kan börja med att berätta lite om fredagen...
För en gång skull var det lite kul att gå till jobbet faktiskt...
När man visste att det här är sista dagen innan semestern!
Timmarna gick och det bjöds både på tårta och smörgåstårta :D
Hur fint som hellst för magen :P

Under dagen bestämdes det att vi skulle dra ner till slussen för att umgås (och dricka öl dom som kände för det...)
Sagt och gjort, klockan 6 skulle vi vara där, men jag kom lite sent... kom 5 över ungefär... och då var det 2 stycken där :P en av dom kom precis när jag kom och den andra hade varit där en timme redan haha :P
men men timmarna gick och vi gick och spelade minigolf... men eftersom det tog sån tid så körde vi bara 12 hål...
Och efter tolv hål låg jag och en kille lika, så det blev särspel på sista hålet...
Sen runt klockan 10 kan jag tänka mig att den var så hade alla som skulle komma kommit... så då va vi väl närmare 15-20 pers kan jag tro...
Kvällen blev faktiskt roligare än vad jag trodde den skulle bli... Fast det hade kunnat varit bättre väder och mindre fylla, men det är väl sånt man inte kan påverka anar jag...

Well nogskrivet om fredagen :P
Lördag...
Dagen började med en lååång sovmorgon vilket var väldigt behövligt efter lägren och förmiddagsjobb...
sen under dagen bestämde vi oss några stycken för att dra och spela lite frisbeegolf, vilket vi stack och gjorde runt klockan 5... Gick ovanligt bra på vissa hål faktiskt... Satt ett gäng riktigt långa Puttar (15-20 meter) Vilket var roligt att få känna på efter säkert 2 års uppehåll med Discgolfen...

Sen när vi spelat klart runt klockan 9 begav vi oss och köpte pizza =) Blev en husets special istället för kebabrulle den här gången =)
Sen drog vi igång en film också vilket blev Team America


Riktigt rolig film faktiskt :P andra gången jag sett den, och skrattade lika mycket nu som då :P haha
"Ahhh! Derka derka derka!"

Efter filmen spenderade vi en del tid med youtube där vi kollade på ett helt gäng med stöört roliga filmer :P haha
Tex "Japanes game show" mahaa ^^

Vad som händer idag söndag återstår att se... Hoppas något händer hur som hellst :P

Råger över råger ut...

Kommentarer
Postat av: Daniel

team america ! underbar film :D

2008-07-21 @ 13:15:42

Kommentera mera =):

Namn:
Slipp skriva nästa gång

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Skriv, skriv, skriv =)

Trackback
RSS 2.0