Semester, och Dalagården

Ohhyes, nu har man äntligen fått semester!
Äntligen är jag ledig, så jag kan sova ut efter dalagården! =)

Kan ju berätta lite vad som hänt under midsommar och framåt...

Midsommar va riktigt kul faktskt =)
En helskön helg med massa grymma stunder!
4 riktigt bra möten med marcus olsson (som ligger uppe på dalagården.se)

Men även en hel del sköna kompisar, massa volleyboll och andra roliga stunder :D

Sen var det dax för JC läger...
Eftersom jag jobbade kunde jag bara vara med på helgen,
Men när jag kom ut så fick jag vara med i Emil och Simons grupp och försöka styra upp smågrabbarna...
Jacob (stavning?), blir bara skönare å skönare haha...
Har alltid tyckt killen vart någon speciellt hehe
Som vanligt va det roligt att umgås med alla barn, och ta hand om dom =)

Sen blev det tonårsläger som jag också kom ut på till helgen och någon kväll...
Tyckte nästan att det va bättre stämning på det här lägret än andra läger jag varit på,
så jag lider lite att jag inte kunde vara med på hela... men så är det när man jobbar...
hade ju iof kunnat tagit ledigt, men det blev inte så tyvär :P hehe

Men men... nu är det semester som gäller!
Och då blir det förhoppningsvis Sommarland, Frizon, Bror och bröllop...
Det blir nog fint =)

Well well... nog för idag... Godnatt..

Kommentarer
Postat av: maria.

svar: haha gött. vänta bara tills första april då ska jag lura alla ;) haha.

2008-07-12 @ 15:01:29
URL: http://mariajansson.blogg.se/

Kommentera mera =):

Namn:
Slipp skriva nästa gång

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Skriv, skriv, skriv =)

Trackback
RSS 2.0