--------------------- Jobba eftermiddag -------------------

Den här veckan jobbar jag eftermiddag, vilket innebär att jag börjar 14.26 och slutar 23.12...
Jag brukar vakna runt klockan 09.00, och stänger av väckarklockan...
Sen vaknar jag till klockan 10.00 för att det är så varmt i lägenheten, så då är de bara att gå upp
och ta en dusch...
Efter det sätter jag mig vid datorn och river igång musiken direkt... För utan musik skulle det va väldans tyst och tråkigt i lägenheten...
Här sitter jag i några timmar tills klockan börjar bli runt 13.00... då kommer jag på att det snart är dax för att åka till jobbet, så då börjar jag funderae på vad jag måste äta (frukost alltså)...
och oftast kommer jag fram till att jag inte orkar göra något vettigt, så det blir frysmat som vanligt...
värmer maten och sätter mig vid datorn och äter den...
Sen när klockan börjar närma sig klockan 2 då jag ska åka kommer jag på att Crap, jag har inte gjort i ordning några mackor till jobbet!!!... så då börjar det bli tight om tid... så jag river ur 3 mackor ur frysen, in i micron, springer på toaletten så man har det gjort... ut å brer mackorna å på med skinka... sen bär det av ut till bilen...
Ju mer klockan är ju fortare går det till jobbet :P
brukar komma till jobbet runt 14.18, då jag går till skåpet där jag byter om till jobbkläderna...
Sen väntar 8 timmar och 36 minuters jobb...
När klockan är 23.12 blinkar klockan, och vi får åka hem...
När jag väl är hemma sätter jag mig vid datorn och drar ner lite roliga saker som gått på tv under kvällen...
Sitter vid datorn till typ halv 1,1 när jag kommer på att jag borde äta något... oftast är jag för trött för att bry mig då och går å lägger mig direkt...
Sen om ni vill läsa hur nästa dag ser ut, så kan ni börja läsa högst upp igen...

För övrigt skrev jag i detta blogginlägg:
34 siffror (inklusive dom där två)
59 Punkter
22 Jag


Kommentarer
Postat av: SaraD

Du äter ju typ ingenting :O hur överlever du ;)

2008-05-21 @ 20:36:00
Postat av: ErikT

Näe, jag har också börja märka det :P
men det blir billigast så :P haha

2008-05-21 @ 23:31:03

Kommentera mera =):

Namn:
Slipp skriva nästa gång

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Skriv, skriv, skriv =)

Trackback
RSS 2.0