Hemhjälp?

Funderar på om man ska skaffa sig hemhjälp...
This is why...

Kände att jag skulle göra något litet extra till mackorna idag på jobbet...
Så jag skulle koka ägg tänkte jag =)
Satte p åvatten på högsta värmen på spisen och gick och satte mig vid datorn igen...
Efter ca 30 minuter ( kan ha vart mycket mer) så kommer jag på att CRAP! jag har vatten på spisen!
Trodde jag... det vattnet hade nog försvunnit för bra länge sen... för på spisen stog bara kastrullen som var nå stört varm...
Jag hade alltså lyckats glömma att jag hade vatten på spisen...
Stabilt!...
Och resultatet av detta?...
Jo här har vi det:
image3

Så det blir nog köpa en ny kastrull för min del tror jag...
"för jag är inte som dom andra barnen"

Kommentarer
Postat av: Elin D

Haha, men duktigt Erik ;D

2008-05-22 @ 17:01:21
Postat av: Johanna

taaha ;)
jag har ju sagt att jag ska komma och diska :D

2008-05-22 @ 20:38:48
URL: http://jobeart.blogg.se
Postat av: Ida

Hade inte du hemkunskap i skolan,Erik...?

2008-05-23 @ 14:48:33
Postat av: Sara

haha, Lyckat ;)

2008-05-30 @ 18:07:42
Postat av: David Ollars

Det kan hända även den bäste!

2010-01-25 @ 22:29:13

Kommentera mera =):

Namn:
Slipp skriva nästa gång

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Skriv, skriv, skriv =)

Trackback
RSS 2.0