2008-10-06

Jahapp...
då sitter man här ännu en dag då...
Enda skillnaden är att humöret inte är på topp.
Har en redovisning jag ska skriva till fotokursen som är i morgon...
Ska ha redovisning om tre bilder jag inte är nöjd med... Sen är det ju ingen hitt att jag varken är bra på att skriva eller att prata...
ännu mindre inför en hel massa folk... Sen säger läraren att stor vikt läggs på skrivandet och redovisningarna för att få bra betyg i kursen... så jag får nog nöja mig med ett G... Men förhoppningsvis lär man sig nått av det hela?...
Sen har det vart massa folk som behövt hjälp med sina datorer ikväll... försökt hjälpt 2-3 stycken den senaste timmen, och det gör jag även fast jag egentligen vet att jag borde stänga ner allt crap jag håller på med och ta tag i den där redovisningen...
Disciplin är det jag saknar helt...

"Disciplin kan vidare beteckna en personlig egenskap. En disciplinerad person uppfyller sina åtaganden och handlar i enlighet med sin föreställning om vad som är bäst att göra, även då ett sådant handlande medför ett obehag på kort sikt. Denna egenskap betraktas av många som en eftertraktansvärd dygd."

Med andra ord borde jag nog träna på min disciplin lite :/

Aja... ska inte smitta av mig mer av min "opepp" så jag slutar nu...

Kan ju avsluta med en film iaf...

Kommentarer
Postat av: Johanna

HejaHEja ERIK!

2008-10-06 @ 22:02:11
URL: http://jobeart.blogg.se/

Kommentera mera =):

Namn:
Slipp skriva nästa gång

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Skriv, skriv, skriv =)

Trackback
RSS 2.0