42/2=21

4573qTjaoo... om några dagar så fyller man 21...
Jag kommer ihåg när daniel sjögren fyllde 21, men sa att han fyllde 12 (vända på siffrorna)
Och nu förstår jag lite vad han menade med det... Hitills så har jag tyckt det vart roligt att fylla år...
Man får en del presenter, och ett gäng vänner som hälsar på...
Jättetrevligt och allt sånt! =) Men nu när jag blir 21, så har det slagit mig att jag börjar faktiskt bli gammal...
Jag är trots allt halvvägs till 42...
Sen nu på min födelsedag så komer jag först jobba 7-4, och sen efter det har jag fotokurs, så jag kommer inte ens vara hemma på födelsedagen... Förut hade jag vart nog varti lite ledsen över det, men nu bryr jag mig faktiskt inte...
Har väl lärt mig att födelsedagen blivit mer och mer av en helt vanlig dag...
btw är klockan 11.11 =)

Men, vi ska alla bli äldre, så det är väl bara att acceptera, å köra på hehe...
 

Nu lär jag hur som hellst äta frukost :D ( brukar va snålt på frukostar på lördagar annars haha)

Gott och blandat!



Edit: Självklart får man gratta mig ändå hehe :P
Dock svårt att träffas på tisdagen hehe

Kommentarer
Postat av: Linda Bride

Haha ska du säga...jag är snart halvvägs till FEMTIO!!! gosh :D Får man gratulera fast du inte vill fira så mycket?=) VI behöver inet prata om din ringa ålder...;)

2008-10-04 @ 11:17:56
URL: http://lindabride.blogspot.com
Postat av: Sara

Heheh, om du gångrar din siffror med sig själva och sen byter plats på dom så får man min lilla ålder ;) hahah Grattis iaf :D

2008-10-04 @ 14:37:01
URL: http://galentupp.blogg.se/
Postat av: katta

nämen =D

Fylla år är ju skojjisgt ^^

vad önskar du dig? :)

2008-10-04 @ 17:27:07
URL: http://caramellklick.blogspot.com
Postat av: Sofia

11,11 tycker vi om!!!

2008-10-05 @ 12:01:31

Kommentera mera =):

Namn:
Slipp skriva nästa gång

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Skriv, skriv, skriv =)

Trackback
RSS 2.0