Besiktning

Jahapp... igår så va jag iväg och besiktade bilen...
Det första som hände var att jag fick en 2a (alltså blev inte bilen godkänd)
Det var en varningslampa som inte borde lyst på instrumentpanelen :P ( dock ett enkelt fel som jag redan lagat)
Sen när han skulle kolla om avgasvärdena va bra så fick han inga värden alls, vilket han tyckte var konstigt...
Så han frågade sin kollega på bilprovningen vad han trodde det var... Han böjde sig under bilen och pekade på avgasröret...
Det var ett stooort hål där :P som alla avgaser pyste ut genom hehe...
Så det lär jag laga också...
Troligen blir det så att jag sätter dit ljuddämparen jag fick med bilen...
Detta kommer resultera i att bilen inte kommer låta lika mycket...
Har inte bestämt mig om det är bra eller inte hehe :P skönt att den låter mindre, men ljudet är rätt fräckt hehe:P
Ni kan ju kommentera och säga vad ni tycker? :D
Sen är det även lite jobb med bromsarna att göra...
Måste köpa både nya vinterdäck och sommardäck också... så de kommer försvinna lite pengar på däck :( hehe

Men men, det är ju bara en bil så....
Hej

Kommentarer
Postat av: David Ollars

Bara inte pys ljudet när du trycker ner kopplingen försvinner, haha:P

2008-10-10 @ 17:37:28

Kommentera mera =):

Namn:
Slipp skriva nästa gång

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Skriv, skriv, skriv =)

Trackback
RSS 2.0