Födelsedagsprat

Tjaa, kan väl berätta lite om min födelsedag då...
Det hela började faktiskt den 6 oktober med att jag fick ett grattis sms från sofia klockan 11 på kvällen...
Lite halvmystiskt tyckte jag, men i det förklarade hon att i finland så var klockan faktiskt 00.00, så där hade jag redan fyllt år haha... Så sofia blev den första som grattade mig hehe...
Sen sov jag ju, och drog till jobbet klockan 7... På jobbet var det några som sett på facebook att jag fyllde år, så det spred sig snabbt... vilket resulterade i mer eller mindre falsk sång och diverse andra läten hehe...
Klockan 4 slutade dagen på jobbet och jag drog hem lite fort...
När jag öppnade dörren hemma så hade jag fått ett kort ifrån Johanna :D (tack för det!!!) och ett sånt där plastkuvert (om ni fattar vad jag menar haha)
Första tanken var direkt "vad har jag nu glömt att jag har beställt hem?"
Förstod inte så mycket, men när jag kommit in å så så öppnade jag paketet, och det fösta som händer är att det luktar massa bulle i paketet... Vilket för övrigt var en speciell känsla haha...
Det visade sig att i paketet låg det:
1 Bulle
1 Tändsticka
1 Plån
1 Partyhatt (modell jätteliten :D)
1 Partyvisselpipa
1 Grattiskort med instruktioner...

Det hela var alltså en komplett minifödelsedag :D
Instruktionerna löd:
1. Sätt ljuset i tårtan
2. Ta på dig partyhatten ( på huvudet såklart)
3. Blås ut ljuset
4. Önska dig något fint (3 och 4 kanske ska byta plats?)
5. Blås i visselpipan och fira din födelsedag (typ)

Jag gjorde i alla fall som det stod =) och här är bildbeviset =)
 aw5w     <a

Kommentarer
Postat av: Linda Bride

Hehe såå najs :D ps. du glömde skriva om det seega bondespelet ;)

2008-10-10 @ 07:28:52
URL: http://lindabride.blogspot.com
Postat av: Ida

Hejhejhej. Kande inte igen dig med sa kort har =). Tankte tacka for smset och saga grattis i efterskott. (Jag anvander egentligen inte mitt svenska mobilnummer, kollar det bara ibland, sa darfor du inte fick ett svar...):)

Kram.

2008-10-11 @ 13:45:52
URL: http://ljusarharifran.wordpress.com

Kommentera mera =):

Namn:
Slipp skriva nästa gång

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Skriv, skriv, skriv =)

Trackback
RSS 2.0