Mobilen :(

Jo, jag har ju varit till mor å fars sommarstuga i 2 dagar nu, och hjälpt min kära far med renoveringen av kåken...
Så vi har jobbat å slitit hela dagarna, och idag åkte vi hem...
Skönt att komma hem, fast efter nån timme när jag vet hemma upptäcker jag att mobilen inte ligger i fickan...
Det slår mig direkt att när jag hoppade ur jobbarbyxorna så tog jag inte ur mobilen ur mobilfickan i bycorna...
Så med 90% säkerthet så ligger mobilen i jobbarbyxorna, 5% chans att den ligger Under huset och sista 5% att den ligger i mor å fars bil...
Först när jag upptäckte det så var tanken "SHIT hur ska jag klara mig?!"
Men när man förstått att man kommer vara utan mobiltelefon några dagar tills pappa åker bort till stugan igen, så är det en viss lättnad...
Att få bevisa för sig själv att man faktistk klarar sig bra utan mobiltelefonen...
Jag vet inte om jag kommer klara det, eller hur det kommer bli... men jag ser faktiskt fram emot det...
Det som är jobbigast är att jag har alla saker jag ska / MÅSTE göra i telefonen, så nu får jag lita helt på mitt minne...
Dom sakerna jag vet att jag måste göra är att jag har tvättid på lördag, samt att jag har ett arbete till fotokursen att göra tills på tisdag...
Sen vet jag inget mer... vilket känns väldigt konstigt... Troligen har jag glömt saker, som antagligen kommer bli jobbiga att hämta ikapp sen, men det lär ju visa sig...

Så, nu vet alla att det är ingen ide att ringa eller smsa mig, för ni kommer iaf inte få svar på lääänge....
Behöver ni få tag på mig är det Msn eller Mail som gäller!...

önska mig lycka till?
Tack.

Kommentarer
Postat av: Linda Bride

Lycka till! :D ;);) /syster yster

2008-10-16 @ 19:50:39
URL: http://lindabride.blogspot.com
Postat av: Sara

ojojoj, tufft. Lycka till! ;)

2008-10-16 @ 20:35:27
URL: http://galentupp.blogg.se/

Kommentera mera =):

Namn:
Slipp skriva nästa gång

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Skriv, skriv, skriv =)

Trackback
RSS 2.0