Äntligen!

Idag klockan kvart över 10 bar det av till sjukhuset där jag skulle få veta hur det skulle bli med gipset...
Skulle jag få lov att ha det i kenya eller inte?
Först så fixade jag ett högkostnadskort, vilket betyder att jag inte behöver betala mer för sjukvårt i typ ett år...
Har redan betalat 900, och det är max man ska behöva betala...=)
Sen fick jag sätta mig och vänta på läkaren. Den här gången fick jag träffa en annan läkare, för min ordinarie var ledig...
vi drog av gipset lite fort, så kände han på leden att den var stabil, och det var den =) men det visste jag redan sedan innan, för det hade den andra läkaren redan sagt...
Men det gick rätt fort med läkaren ( dom verkar ha väldigt dåligt med tid på jobbet) så vi sprang iväg till en arbetsterapeut (som jag faktiskt lärt mig stava till nu)
Fick lite råd och tips på hur jag ska träna, och så... Så nu är det bara att ligga i och köra =)
Fick ett tumstöd också, som jag skulle köra med i början, och lite när jag tycker jag behöver det :P
Så nu är erik en glad pojke, med en otroligt vek hand ;P

462

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Linda Bride

Oj va fint dom har sytt den lille kompisen =) Skönt att slippa gipset förstår jag...GRATTIS :D

2009-04-29 @ 22:59:11
Postat av: Sanna

Så skönt, äntligen va!?

Trevligt att Erik är en glad pojke igen. Kul att höra.

Rörande vår Åreresa: Ja, lite ska du nog ångra dig.. Och skärmflyget SKA du vara avundsjuk på. Det var grymt! :)

2009-05-02 @ 17:48:37
URL: http://minoru.blogg.se/

Kommentera mera =):

Namn:
Slipp skriva nästa gång

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Skriv, skriv, skriv =)

Trackback
RSS 2.0