Gipset

Jaha, då har jag precis kommit hem från lasarettet...
Det började med att jag fick pröjsa 250kr för besöket.
Sen fick jag sätta mig i väntrummet, men det kom snabbt en  sköterska som tog mig till en sal jag fick vänta utanför vid...
Sen kom hon med en sax och klippte bort gipset. Sen fick jag vänta på att få träffa läkaren...
När jag kom in frågade han lite hur det gått och så... så ja sa väl som det är, att det inte vart kul, men att det funkat...
Sen kollade han lite på tummen, och jag berättade att jag inte har någon känsel på insidan av tummen, och att nageln gör tokont...
Till det sa han att när dom vek upp snittet så kan nervtrådarna skadats lite, därav att jag inte har någon känsel där...
Sen kunde han även råkat skära av några trådar, men det "trodde" han inte... så vi får väl se om jag någonsin kommer få tillbaks känseln...
Sen sa han att jag skulle få gips igen några veckor, men då berättade jag om kenya, och då sa han att vi ska ta av det fredagen innan vi åker, men det fanns ingen tid då, så det blev den 29nde...
jjk

Så istället för en och en halv veckas rehabilitering så får jag 3 dagar innan kenya...
Med andra ord kommer tummen vara obrukbar i kenya... Roligt...
Så vid det här laget kanske jag inte är jordens muntraste Erik...

Har även en hel del disk som jag väntat med att ta tills gipset åkt av, eftersom gipset inte ska bli blött...
Så, nu får det vänta en vecka till... Mysigt värre...

Aja, ska dra en film eller nått nu...
Tjoo

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag önskar jag kunde komma och diska! (DISKLIGAN :D) Jag tror säkert Sandra är på!

2009-04-21 @ 20:43:43
URL: http://jobeart.blogg.se/
Postat av: Katta oxå arg!

Nej fy sjutton! Stackare! dumma doktor, han ska få spö!!

2009-04-22 @ 17:57:29
Postat av: Ida

Men en bra nyhet är att du faktiskt har en godtagbar anledning att INTE diska. Och det hade en fin lila färg.



Man kan välja att se de positiva sakerna också...



Krya på dig . Gips är bajs.

2009-04-22 @ 18:09:08
URL: http://ljusarharifran.wordpress.com

Kommentera mera =):

Namn:
Slipp skriva nästa gång

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Skriv, skriv, skriv =)

Trackback
RSS 2.0