Har tröttnat...

Nu har jag fått nog... Det här gipset kliade så sjukt, så nu tog jag tag i saken och slet av mig det...
Det var inte så svårt, jag drog enkelt av det översta lagret som va nån näthistoria, sen klippte jag upp någon tunn gaslinda som dom dragit dit ovanpå gipset, och den där vadderingen, och vadderingen va bara att klippa upp...
Så äntligen kan jag röra på handleden! Så enormt skönt!
Frågan är bara vad doktorn kommer säga den 9nde när jag kommer och ska gipsa om :P
Men, aja... problemet är ju löst för tillfället iaf...
För övrigt så har jag inte vågat ta bort tejp historian som sitter ovanpå stygnen...
vill inte att det ska slitas upp något bara för att jag vart dum... så den får sitta...
Att röra tummen är dock rena döden, så den håller jag såstill det bara går :P
får se hur det går att jobba på lördag... men men, det ska nog gå bra ;D

Ikväll blir det kenny också! grymt!


tjipp

Kommentarer
Postat av: everlasting

hehe... jo men visst!

2009-04-01 @ 21:17:04

Kommentera mera =):

Namn:
Slipp skriva nästa gång

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Skriv, skriv, skriv =)

Trackback
RSS 2.0