Sliten Erik

Jani, nu ör klockan mycket, men vad gör det? =)
Har precis sett klart stinsen brinner... Riktigt skön film om jag får säga vad jag tycker =)
Synd bara att jag va så trött så jag somnade en kvart i slutet. men det är som det är när man ser film mitt i natten hehe...

För övrigt så har jag inhandlat en väska till resan nu... Så nu börjar det kännas på riktigt...
Har även fått svar på lite småsaker tillr esan... tex hur vi tar oss från nairobi till barnhemmet :P
Ska även maila och boka ett hostel så vi är säkra på att få ett bra rum och så...
Sen ska jag i morgon försöka mig på att säga något i kyrkan... Blir väl något tokkort i stil med att "hej den 3dje åker jag och en kompis till afrika... lägg en peng i skålen vid fikat så blir barnen glada" elller nått liknande...
så vi får väl se hur det slutar ;O)

Mycket att hålla koll på nu, och då är jag ändå arbetslös haha :O)
Det är också ett problem jag borde ta tag i--- så jag har något att göra när jag kommer hem...
Men men, det löser sig hoppas jag =)

Well, nu ska ja se klart "phone booth" som gick på tv idag =)

Godnatt på er sen!

Kommentarer
Postat av: everlasting

hehe... du vet att du kan lägga över något på mig å! Gör d, bara gör d!

2009-04-20 @ 08:50:02

Kommentera mera =):

Namn:
Slipp skriva nästa gång

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Skriv, skriv, skriv =)

Trackback
RSS 2.0