Klädinköp

Har fått presentkort när jag fyllde år, och tänkte dra ner på stan i morgon och kika på lite saker.
Men effektiv som man är så har jag redan kollat på nätet, så är 90% på vad jag ska köpa redan ;)
Och tänkte dela med mig av bilder på det här på bloggen (wohooo?)

Först och främst behöver jag en ny tröja, och det blir troligen den gråa, men får se när jag kommer dit.
Sen tar jag en t-shirt också när man ändå är nere, så kanske man slipper åka dit inom en snar framtid igen :P
2tsfjds
Men, hur detta slutar får vi se i morgon!
Godnatt !  =)

Kommentarer
Postat av: hanna

haha :) jag behöver nog också bli mer effektiv i min shopping... "sådär 4 timmar senare...." ;) kram

2009-11-07 @ 15:34:12
URL: http://onelittlewhitespot.blogspot.com

Kommentera mera =):

Namn:
Slipp skriva nästa gång

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Skriv, skriv, skriv =)

Trackback
RSS 2.0