Vad ger du för intryck?

På grund av att min nuvarande telefon inte är helt frisk, så ska jag skicka in den på lagning.
Och därav har jag dragit igång min gamla telefon (and i love it!)
Och igår kväll när jag låg i sängen och pillade med telefonen så hittade jag massa gamla sms som jag sparat.
Sms jag sparat för att jag blir glad av dom. En hel del av dom är uppmundtrande sms där folk berättat vad jag betyder för dom. men även en del sms där det tex står "Du är galen!" enbart för att historian bakom den är kanonkul och gör mig glad!
Så det rekomenderar jag starkt! Kanske är många som gör så redan, men spara sms som ni blir glad av!
Jag hittade sms från när jag fyllde 20 :P alltså 2 år gamla sms hehe :P

Sen så för ett tag sen så såg jag att Ollars hade som sitt personliga meddelande på msn "Vad ger du för intryck?"
och det fick mig att fundera.
Vad ger jag för intryck egentligen?
Det är en svår fråga att svara själv på. Vad ger jag för intryck?
Jag vet helt ärligt inte. Men, jag hoppas att jag ger uttrycket att vara en ärlig och pålitlig "pojke" (man ska va ung så länge man kan!)

Anledningen till att Ollars skrev det där på sin msn tror jag va för att han ville få folt att tänka till.
och det lyckades han med, eller jag gjorde iaf det :P

Men jag tror det är en viktig fråga. Som jag ofta skriver så killar tänk till innan ni gör något.
Istället för att verka tuff och göra något elakt mot någon annan, så kanske det är värt mer att låta bli, verka mesig, men ge uttrycket av att vara en stabil kille.
Och lika för tjejer. Ibland kanske det är bättre att ta ett steg bakåt och titta på, istället för att göra dumma saker för att få uppmärksamhet.
Nu är det bara exempel på grejer, och självklart olika från person till person vad man gör för något.
Och jag vet att jag gör mkt som jag inte borde göra tyvär. och kanske jusst därför är det extra nyttigt att tänka på

"Vad gör du för intryck?"

fhjl

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ny design... Tjusigt! =)

2009-11-15 @ 11:11:08
URL: http://minoru.blogg.se/

Kommentera mera =):

Namn:
Slipp skriva nästa gång

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Skriv, skriv, skriv =)

Trackback
RSS 2.0