i brist på annat...

...så svarar jag på sannas kommentar i ett inlägg :P
två 12åriga killar hade tydligen våldtagit en tjej på 10 år, och eftersom ingen var över 15 så får dom inget straff.
men socialen skulle utreda om dom skulle prata med killarna...

Helt galet... när jag var 12 år, så spelade jag kula, åkte pulka och byggde kojor i skogen.
Inte våldta tjejer! jag visste inte ens vad våldta var för något då! Hur sjukt kan det bli?!
Snart kommer det väl fram att dom där som rånade en värdedepå med helikopter i själva verket är 5st 12åringar?...
Hur långt ner i åldrarna ska all skit komma? stannar det vid 12? eller kommer 8åringar börja våldta?...
Och för att inte tala om alkoholen...
Om ett par år så är det nog rensprit i nappflaskan...

Ähh, jag blir så less på samhället....

godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sanna C

Inget nytt på tapeten lille vän.. världen är ond! bara att inse. De bästa man kan göra är att själv försöka göra jorden till en bättre plats. Börjar alltid hos dig själv :) tragiskt de som händer.. men vi närmar oss slutet tror jag.. eller vad säger du?

2009-10-07 @ 09:35:21
Postat av: Sanna

Eller hur.. man borde inte ens veta vad sånt är vid den åldern. Visst blir man trött.. Men jag håller med föregående kommentar. Man får försöka göra världen till en bättre plats, en liten del i taget. Och snart måste det ju vända. =)

2009-10-07 @ 12:32:17
URL: http://minoru.blogg.se/
Postat av: Sanna Gunnarsson

Vi håller tummarna för att det sker en drastisk förändring snart!

2009-10-12 @ 10:09:23
Postat av: Maddis

får man bara kommentera om man heter Sanna? ;)

2009-10-12 @ 15:55:20
Postat av: Erik

Ja, det är en liten regel på den här bloggen,

Nejdå, jag hjälper till att väga tillbaks "sannatrenden" lite :P

2009-10-13 @ 11:16:54
Postat av: Den SANNA Gunnarsson

Bra där Erik ;D

2009-10-22 @ 20:53:02
Postat av: emma

du har så rätt. man blir nästan rädd

2009-10-29 @ 01:16:24
URL: http://ekl.webblogg.se/

Kommentera mera =):

Namn:
Slipp skriva nästa gång

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Skriv, skriv, skriv =)

Trackback
RSS 2.0