Oväntad arbetsansökan!

Nu var det länge sen jag skrev igen :P
Först kan jag berätta att dom har hört av sig från Romme, och jag ska dit den 24 november på någon "träff med gamla anställda"
Så, högst troligt så har jag jobb där i vinter.
MEN, det är inte det som är min oväntade arbetsansökan!

Det är nämligen som så att jag har skickat in en arbetsansökan til McDonalds i Falun! :P
Mina första 21 år i livet har jag alltid sagt "aldrig i livet att jag söker jobb på en hamburgekedja! och speciellt inte McDonalds!"
Så, jag antar att jag sjunkit så lågt man kan komma nu då!... Nejdå, jag tror faktiskt att det jobbet kan passa mig rätt bra =)
Om inte annat så får det bli det jobbet fram tills man hittar något vettigare...
Att vara arbetslös och leva på sparpengarna är ingen höjdare, så något fast skulle inte va dumt...

I övrigt så har jag börjat läsa en del bloggar igen, har dock tappat bort många av dom jag läste förut, men ska försöka leta reda på dom =)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera mera =):

Namn:
Slipp skriva nästa gång

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Skriv, skriv, skriv =)

Trackback
RSS 2.0