Stora förändringar, dock inte i bloggen

Ja, nu var det länge sen jag skrev något vettigt här.
Sommaren har till stor del bestått av jobb, men även en del ledigt.
I schemat för sommaren så var det två perioder med 2 veckor vardera som jag var ledig.
Så då tog jag chansen och sa att jag inte ville ha nå jobbtider under dom perioderna.
Så att jag skulle få lite semester =)
Så första perioden så drog jag ner till bror i Aneby och hjälpte han med nya huset och så.
Och där så kom Louice (Kompis från Dalagården) ut och hjälpte mig ett par dagar.
Vi har pratat sen vi träffades på Dalagården vid nyår, och har mer och mer börjat tycka om varandra =)
Så nu är det faktiskt jag och hon =) En del av er vet att jag har haft svårt för sånt här sen sist, (utan att gå in på detaljer)
Men Louice har verkligen gjort det hela lättare för mig i och med att hon är så duktig på att få mig att prata ;)
Nu drar hon iväg till USA den 23dje, och blir där i ett år som aupair, lite tråkigt, men mycket kul!
Är Glad för hennes skull att hon kommer få den upplevelsen med sig i livet =)
Och dessutom får jag en anledning till att åka till USA =)
Och nej, Gustav, det var INTE därför jag blev tillsammans med henne ;)

Andra sommarveckan av mina 4 totalt så hängde jag med Louice till Havstenssund där dom har stuga dom åker till.
Och det var ett ställe som heter duga =) Ruskigt fint var det faktiskt!
Jag har länge tyckt Dalagården är finaste stället men även öland, och nu det här!
Dom tre ställena är 1a på tre olika sätt ;)
Dalagården blir man alltid glad av att vara på.
Öland med camping och strand är otroligt kul och skönt
Havstenssund är galet vackert, speciellt om man är ute med båten!

jurturtu
(En bild från Grebestad dit vi åkte in en snabbis och kollade läget =)

Fler bilder finns på min facebook om ni inte redan sett dom.
Nu blir det inte mer av detta, utan jag ska tro det eller ej ut till DG och fiska!
Kul!

Skriver väl mer nästa år eller nått! ;)
Hej

Kommentarer
Postat av: Dea

Aaaaw vad ni är fiiiiiina tillsammans!

2010-08-14 @ 18:34:19
URL: http://hagwall.net/andrea
Postat av: Gustav

Det tror jag vad jag vill om! ;)

2010-08-16 @ 08:37:55
Postat av: Sanna

Va härligt att ni har hittat varandra! Ni är verkligen söta ihop. Glad för er skull. =)

2010-08-19 @ 09:51:41
URL: http://minoru.blogg.se/
Postat av: everlasting

ÄNTLIGEN någon som lyckats få dig att inse att västkusten är "den rätta" sidan ;)

2011-01-17 @ 20:43:16

Kommentera mera =):

Namn:
Slipp skriva nästa gång

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Skriv, skriv, skriv =)

Trackback
RSS 2.0