2010-12-17

Idag har jag en ledig dag =)
Inget jobb, vilket innebar sovmorgon! =)
Tror äntligen att jag sovit ikapp mig efter USAresan =) Hoppas på det i alla fall.

Sen jag kom hem så har det varit fullt upp. Först rivstartade vi med Musikalen, vilket tog en hel tid, men ack så kul det var! Synd bara att det är över!.
Sen har det varit en del jobb, både på Romme men även hos mamma.
Romme har jag monterat 89 klädhängare i Lodgens hotellrum, kört kartonger, monterat skidor och så vidare.
Har även haft två riktiga "hyrdagar" på romme också.
Riktigt kul att vara igång nu! Och i år har jag även fått med Fluff och Ollars! Blir grymt kul det också!
Sen är det även ett gäng "gamla" rävar (no offence sanna ;) som är väldigt kul att träffa =)
Men tror det är mer nytt folk den här säsongen än vad det var förra säsongen.
Så det blir nog garanterat mycket teamskidor i rälsarna, och pjäxor på fel hylla ;)
Men men, det finns kanske en charm i det också.
För att inte tala om Singelhögen!...

Jag borde nu ta tag i min lägenhet, så att det ser lite vettigare ut här :P
Men får väl se om jag tar tag i mitt liv och städar :P eller om ajg blir kvar här...

Vi får väl se när jag skriver nästa gång :P det här var i alla fall ett försök till att bli lite mer aktiv, men tycker det gick "sådär"... haha

Tjoo

Kommentarer
Postat av: David Ollars

Jag tycker också att det är kul att vara igång! =)

2010-12-19 @ 18:45:04
URL: http://ingenvits.blogg.se/

Kommentera mera =):

Namn:
Slipp skriva nästa gång

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Skriv, skriv, skriv =)

Trackback
RSS 2.0