USA =)

Nu är jag hemma ifrån USA =)
Det har varit jobbigt att komma hem, så därav har det inte blivit så mycket skriva om det...
Jag kom i alla fall till Washington där Louice hämtade mig på flygplatsen =)
Det första intrycket jag fick av USA var bilkö i 40 minuter innan vi kom hem ;) men det var ju också en upplevelse :P hehe
Fattar inte att det kan vara så svårt att köra bil på motorväg... men men, det ÄR det i alla fall tydligen.
Har gjort massor med grejer i Washington i alla fall, tittat på alla sevärdigheter, träffat familjen, firat thanks giving, shoppat, och så vidare.
Vill ni veta mer får ni fråga ;) haha
Vi var även till new york en helg =) va grymt det också! Vi tog taxi ner till Ground Zero där vi kollade på bygget av nya huset, blir nog bra när det är klart hehe.
sen gick vi och kollade på frihetsgudinnan lite fort, inte för att jag var så intresserad, mest för att "ha sett den"...
Sen tog vi broadway upp till chinatown och sen tillbaks till broadway, och gick där hela vägen till hotellet som låg bredvid empire state building typ.
Vi såg Empire ifrån hotellfönstret =) Va rätt ballt =)

Här kommer bilder på det mesta jag köpte i usa ;)

fgjf
Ett grafikkort fick det bli eftersom mitt jag köpte i sverige var trasigt.

gjdfg
Hårddisk till bärbara datorn, 128gb SSD disk =)

aerye
Liten smidig USB hdd på 500gig

gkjf
TomTom Iphone docka till bilen

sadg
Objektiv: 35mm 1,8d och ett 55-300 VR
Tamrac väska
Blixt SB-600

dsfh
Nick Vujcic Dvder

tj
"Kluringar"

e4te4
Ett basebollträ :P

dsfhf
Amerikansk Fotboll


Kläder:
erjuerugfykadrhalhhgdfshsdfdtj

Och ett par skor =)
sdtfhjdt


Jag kommer även lägga upp fler bilder på Facebook när jag känner att lusten faller mig in ;)

Erik T

Kommentarer

Kommentera mera =):

Namn:
Slipp skriva nästa gång

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Skriv, skriv, skriv =)

Trackback
RSS 2.0