"Livet i Hyran"

Det har framkommit planer på en film på jobbet! Vi har tänkt döpa filmen till "Livet i hyran"
Sanna har skrivit lite ni kanske vill läsa:
http://minoru.blogg.se/2010/january/livet-i-hyran.html
http://minoru.blogg.se/2010/january/livet-i-hyran-del-2.html

Sen så har jag kommit in i lite "Tänk om" tankar!
Vi har det verkligen extremt trångt i uthyrningen. Kunderna kanske inte märker det, men skulle dom gå en kvart där inne skulle dom märka direkt vilket ställe det är! och vilken grym personal som jobbar där som klarar av allt ;)
Hur som hellst så har jag idag suttit och ritat på hur det ser ut i uthyrningen idag :P
Såhär blev resultatet:
ghuog



Det ser rätt kaos ut på bilden i mina ögon :P och det är det verkligen!
Allt är kanske inte 100% i skala och så :P haha, men det visar iaf hur det ser ut :P
Sen fick jag för mig att rita på hur det skulle kunna vara :P
Och där blev detta resultatet. :P

kdtyikd
Tanken är att det ska finnas så mycket plats att man ska kunna springa mellan rälsarna, ni som inte jobbar där vet inte vad jag pratar om :P men det bjuder jag på!.
Alltså finns det mycket mer plats för ALLA pjäxor, och dom är bara 2 steg bort (eftersom man kan springa genom skidrälsen)
Sen får även verkstan, testen, shoppen och fikarummet större utrymmen =)
Och den här bilden är katastrofdålig med tanke på skala och så :P
Men ni som jobbar där fattar ju hur jag tänkt hoppas jag :P haha

1 nytt blogginlägg, och några timmars ritande! inte illa för att vara en ledig dag :P haha
Borde ta tag i disken också! får se om jag orkar!

Tjipp

Kommentarer
Postat av: David Ollars

Lämna förslaget till chefen!

2010-01-25 @ 22:39:44
Postat av: Erik T

Högsta hönset har precis byggt Skilodge för 150 miljoner, så har han inte byggt ut hyran innan det så lär han inte göra det på ett tag :P

Fast iof så är hans son boss uppe hos oss nu, så med lite tur ser han till att det blir utbyggt :P haha

2010-01-26 @ 07:50:11
Postat av: Sary

Jag tror jag fattar vinken xD angående bilderna.

Vilket projekt att modelera upp i rätt skala, hur man vill att det ska se ut. Något man kanske skulle ha gjort om man vore hemma och hade rätt dator.



Hur som helst de borde helt klart bygga ut ^-^

Lycka till med allt!

Ser verkligen fram emot nästa steg och filmen eller vad det nu blir. Jag vill lätt se! :D

2010-01-27 @ 00:34:52
URL: http://www.thestaradventure.swedish.nu/
Postat av: Sanna

Erik, du är ett geni!

Såklart de borde bygga ut.! Att ingen har tänkt på det.. eller har någon kanske det..? =P

Hur som helst, snygga ritningar! Älskar det stora fikarummet! Och älskar att du har gjort separat plats för skolbackarna! =) Du kan tro att det börjar behövas.

Gissa vad? Idag kom det nya brädor också. Kul. Men var i helvete ska vi göra av dem?? De gamla fick inte ens plats. Ja, herregud. Det kommer bli en fantastisk film iaf. =)=)

2010-01-28 @ 18:15:02
URL: http://minoru.blogg.se/
Postat av: everlasting

Haha... förstår kaoset och saknar det INTE! Mkt bra idé med större fikarum, klart viktigt! ;)

2010-02-05 @ 14:14:43
Postat av: Sanna

"Bra lärare, eller grym lärling, det vet jag dock inte ;)"



Haha, helt klart bra lärare.. Det var ju någon ännu bättre som lärde upp honom, eller hur..!? =)

2010-02-08 @ 22:17:15
URL: http://minoru.blogg.se/

Kommentera mera =):

Namn:
Slipp skriva nästa gång

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Skriv, skriv, skriv =)

Trackback
RSS 2.0