Länge mellan gångerna nu

Vet inte om det är så många som läser det här längre...
Har ni gett upp så får jag väl skriva för min egen skull då :P hehe

Kan hur som hellst berätta att jag nu har köpt biljett till USA =)
19 nov - 6 Dec är det som gäller!
Får se vad som kommer hända, och så, men hur som helst så kommer jag till USA!
En "dröm" jag länge haft hehe.

Sen efter jag kommer hem räknar jag med att jobba en säsong till på romme, ifall dom vill ha mig ett år till såklart hehe.
Hoppas att det blir nå folk man känner igen! Gärna folket från förra säsongen =) Det var ett härligt gäng =)
Men finns viss risk att 75% kommer vara nytt folk hehe.
Men men, man kan ju alltid hoppas!

För övrigt så sitter jag fortfarande nere i Aneby, och kommer vara här tills den 10nde då jag börjar jobba där hemma igen.
Sådär kul att komma hem och jobba igen... men att komma hem ska bli rätt skönt.

Tjaa, det var väl det för den här gången...
Tack för visat intresse! ;)

Kommentarer
Postat av: Linda Bride

Åh coooolt! :D Nice att komma hem från teneriffa den fjortonde och åker till USA den nittonde samma månad...:) Välkommen hem, vi kanske kan hitta på någe kul när du kommit hem igen? Du måste få träffa lille melker också :) Kram! /syster

2010-09-04 @ 19:23:14
URL: http://lindabride.blogspot.com
Postat av: sandra

haha alltså. usa. förvänta dig inget positivt. ;) allt jag upplevt här har so far varit pyton. men hoppas du får kul! ;)

2010-09-04 @ 19:58:36
URL: http://litevilse.blogg.se/
Postat av: Louice

Det kommer hända massa saker när du är här! Även om jag jobbar så kommer vi hinna med en hel del :)

Plus att vi får vara tillsammans i drygt två veckor :) Ska bli så roligt att du kommer!!

2010-09-05 @ 03:37:50

Kommentera mera =):

Namn:
Slipp skriva nästa gång

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Skriv, skriv, skriv =)

Trackback
RSS 2.0